säg NEJ till godis, läsk, snacks och bakelser

Tänkte berätta om den här "utmaningen" jag skrev om tidigare. Det är alltså en tjej som heter Svart Karin Karlsson på Facebook som har lagt ut det här som ett event där (hon har haft fler utmaningar som plankan osv). Hon säger att 1 januari inte är bra att börja för att då har man inte riktigt förberett sig mentalt, vilket jag håller med om! Därför börjar vi idag, den 15de och ska köra till 15de april. Man väljer helt själv om man ska göra som henne och ta bort allt eller bara välja några saker. Jag, Robin, mamma och Peter har valt att köra tillsammans och vi ska ta bort allt. Jag känner mig jättetaggad och tycker det ska bli kul att göra det här tillsammans! Som jag sa till Robin igår, det skulle nog inte gå om bara en av oss gjorde det.. :)
Det jag tror kommer bli svårast för mig är nog läsken och snacksen. Godis och snacks har jag ju egentligen klarat mig ett år utan förut men då fick jag ju ändå socker från läsk och bakverk ibland så det kan nog ha varit en stor anledning till att jag klarade det, nu har jag inget "socker" alternativ alls. 
Men jag är ändå taggad och tror att det kommer gå superbra! 3 månader är inte så mycket ;) 
Hoppas någon mer läser det här och blir sugen på att själv vara med!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: