börjar igen!

Hejsan! Tänkte försöka mig på det här med att blogga igen.. Den enda anledningen är väl för att idag börjar godisutmaningen (berättar mer om den) och jag ska även försöka komma igång med träningen. Ska alltså skriva så mycket som möjligt om det för att ja, skriva av mig hur det går helt enkelt. Sen har jag ju börjat på en nagelutbildning som jag nästan är klar med så mycket naglar blir det också! Och självklart lite om min vardag. :) men kommer mest blogga för min egen skull så kanske inte uppdaterar hundra gånger om dagen och det kommer inte bli världens bästa bilder heller då jag nöjer mig med min telefonkamera. :) 
Men så det är välanledningarna till att jag börjar igen så hoppas jag att jag kan hålla i bloggen någorlunda samt träningen och utmaningen också såklart! 
Kraaaam




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: