sjuk

Hejsan. Skrev precis världens längsta inlägg som försvann så får väll ta det lite kortfattat igen haha..
Har iaf varit sjuk en vecka nu så har inte haft så mycket att skrivit om. Skulle ha varit på min sista helg på nagelskolan men blev hemma tyvärr. Jättetråkigt då det skulle ha varit superkul att vart med! Men ska få åka dit en annan helg/dag så som tur var löste det sig. 
Idag har jag varit utan godis och grejer i 3 veckor! Saknar Cola väldigt mycket haha. Gillar inte bubbelvatten så mycket så känner att det inte finns så roliga alternativ en fredagskväll, men får försöka lära mig :) Saknar godis/snacks ibland också när man är ute på grejer men när jag är hemma och har alternativ så går det bra! Har tänkt också att fuska på alla hjärtans dag om det blir nån efterrätt då. Men inge godis eller läsk! Får ta det straffet jag får för det haha men det kommer nog vara värt det ;) 

Mycket gos med dom här när man vart hemma hela dagarna :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: