friday

Holaaa. Äntligen helg! Startade fredagen med McDonalds frukost med Hanna för att fira hennes födelsedag lite, hon fyller nämligen 17 år idag! När vi hade ätit klart åkte vi till hennes skola för att hon skulle klippa mig, vart suuperbra. När vi var klara så tog jag bussen hem, trodde jag skulle hinna hem till min sista lektion men det gjorde jag icke (hade fått ledigt idag så det var endå lugnt). Så när jag kom hem ringde jag mamma och frågade om hon vela luncha vilket hon vela, så det vart sushilunch idag! Mycket gott. Efter vi hade ätit kollade vi lite på stan och sen åkte jag hem till pappa. Va hemma en kortis bara innan jag övningskörde med pappa till badhuset där det vart ett gympass. Var jättekul att gymma med pappa eftersom jag inte kan så mycket på gymmet så han fick lära mig massa övningar! :) Efter en timme och en kvart övningskörde jag hem igen och tog en snabbdusch. Gick sedan hem till Robin och vi mös ner oss framför Röjar Ralf som var superbra! Blir hos Robin resten av kvällen och ska mysa lite extra nu när vi inte har sovit tillsammans sen i lörsdags. :)

Har alltså haft en superbra början på helgen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: