Skriver av mig litegrannaa

Idag har vart en jobbig dag, en sån där ligg och tänk på allt dåligt dag, typ.
För en vecka sen tog det "slut" mellan mig och P. Vi gjorde slut för en månad sen men vi fortsatte att träffas, dock väldigt sällan. Vi va med varann kanske 4 gånger på en månad. Och jag skyller inte det på honom, var lika mycket, om inte mer, mitt fel att vi aldrig träffades. Så för mig var det inte ett riktigt förhållande, men jag tyckte ju fortfarande om honom. Men när vi inte var med varann (som va nästan jämt) så tvekade jag. De va jättejobbigt. Och i samma veva så började jag umgås med F rätt så ofta. Så efter ett tag så va jag helt enkelt inte kär i P nå mer.
För hur ska man kunna vara kär i någon man nästan aldrig träffar, och hur ska man kunna låta bli att falla för någon som man träffade typ jämt..?
Så i torsdags som sagt så "gjorde jag slut" med P.
Och nu till det jag tycker är mest jobbigt.
I tisdags hade jag en jättebra alla hjärtans dag. Jag var med Ida i gävle sen när F slutade kom han hit och sov med mig. Jag var så glad, för han gör mig så lycklig. Så jag la ut en bild på instagram och skrev lite om dagen och att jag hade sovsällskap, för jag vela för en gångs skull skriva att jag var glad, och inte bara en massa emo grejer.. Och det såg P. Så dagen efter fråga han vem jag hade sovit med, och jag kände att jag vela inte ljuga så jag berättade det för honom. Sen så ledde det ena till det andra och han berättade för sina vänner vem jag har sovit med. Och jag tycker det va jättejobbigt, inte för att jag skäms över F som P trodde, för att han sa det till hans vänner. Klart dom tycker jag är helt dum i huvudet då? Så det känns som jag har en massa människor emot mig nu, även om det inte är nån som har sagt något, men endå.
P kommer alltid betyda något för mig och jag hatar att jag har sårat honom. Men F gör mig lycklig och jag tänker inte sluta träffa honom för att det nyss "tog slut" mellan mig och P.
Såå ja, då vet ni det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: