tidsfördriiiiv

SENASTE
Personen du kramade: pappa
Personen du tänkte på: hihi
Personen som du kysste: min man
Personen som sov i din säng: jag och min man, heh
Personen du skrev med på msn: kommer inte ihåg, aplängesen
Personen du var med: anton, om inte min gulliga familj räknas, haha
Djuret du köpte: har nog aldrig köpt ett djur? haha
Maten du åt: pizza
Gången du spydde: 1-2 år sedan kanske

 


 

KOMPISAR:
En kompis du saknar: ottis!
En kompis du älskar riktigt mycket: alla  
Din bästa kompis: hanna ida ottis
En kompis du glidit ifrån: jag vet inte
En kompis du kommit nära:
bästaste ottis 

RANDOM

Stänger du av mobilen när du sover?
nej
Har du kysst en polis? nej haha
Har du någonting att dölja? haha jag vet inte
Kan du baka bröd? jafan
Vet du hur man frostar av en frys? hmm kanske


UTSEÉNDE

Hårfärg: brunt
Ögonfärg: gröna? haha jag vet inte
Längd: tyyp 172 kanske mer.. :))
Skostorlek: 38
Ålder: 15



KÄRLEK/SEX


Har du en kille/tjej just nu? är ju gift hehe

Gillar du någon? ja
Vem? hihihi 
Har du haft sex? mjo 
Har du haft många förhållanden?
ne
Vad har du på dig nu? mjukisar, linne och underkläder


VEM


Vem är i rummet med dig? ingen höh
Vem fick du senast sms av? anton
Vem tänker du på nu? den frågan har ju faktiskt vart
Pratade du senast i telefon med? mamma
Vem önskar du var med dig nu? my man
Vem i din skola går dig mest på nerverna? gash är väll några.. haha


VAR


Var går du i skolan? björksätra
Var är din telefon? framför mitt lår, haha
Var är din mamma? en trappa upp
Var sover du? sängen haha?
Var handlar du mest? hm, bikbok gina, typ
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? vero moda
Vart åkte du senast bil? hem till mami
Var i ditt rum är du? i vänstra hörnet


VAD

Vad drack du senast?
trocadero
Vad är det för färg på dina byxor? blå o vit

Vad är den närmaste saken som är blå? mina byxor haha
Vad gillar du mest med skolan? lunchdejterna med ottis 
Vad har du på fötterna? inget
Vad är din favorit färg? rosa wiih
Vilken film såg du senast? no strings attached
Vad hör du just nu? erik hassle hurtful



HAR DU NÅGONSIN


Sovit i en annan säng? haha ja
Hånglat på en bio? ne </3
Hånglat i skogen? haha ja
Tyckt att din kusin är het? jafan.. hahah 
Målat om ditt rum? ne men tapetserat o grejs
Dansat framför en spegel? haha ja
Dumpat någon?
ja
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? hmm ne
Varit i slagsmål? med ida ja, haha nerå men ne
Smugit ur ditt hus? ne, eller smugit ut på gatan, men det gills inte
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? har jag nog
Hånglat med en främling? haha ja, känner dock främlingen nu
Älskar eller saknar någon nu? ja



NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
Någon som förstår dig: ottis <3
Vem var hemma hos dig senast: anton
Vem var du hemma hos senast: hahah jag vet inte, kommer inte ihåg..
Har du några kärleksproblem: njae
Har du käkat något idag: ja
Har du pratat med ngn idag: haha ja
Har du gråtit idag: ne 
Har du skrattat idag: ja :) 
Dagens frisyr: först bulle på huvve, sen hästsvans, nu blött o utsläppt haha
Dagens smink: nothing 
Dagens vill ha: jaaag vet inte
Dagens drog: hihi ja.. vet inte
Dagens finaste: a.
Dagens måste: sova eeeh 
Dagens dricka: trocaderoo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: