BILDBOMB - bilder från my phone, från skolstart till nu

Första skoldagen, fett taggadddd
Haha, min Idas och jennifers nyckelringar, sååå söta
Min och Hannas nyckel, fett coolt att vi nästan har lika nummer, hah
Biiiiiiiffff! Dock ingenting jämfört med nu, heheh
Min födelsedagstårta som jag gjorde heeeelt själv, kuung
@ Biblan, skulle ta kort på Idis men bitchen stack ju..
Söt egopic höh
Jag och Jacob på en longboard, så jävla flääsh
Nonis på ica
Åt kinesmat med Hanna, huuuur gott som helst
Åkte sparkcykel i skateparken med först Hanna sen otto, haha ägde
Favoritskjortan, haha..
Blev firad hos mamma, fick bla. en docka haha
Jacob i bussen från bilparkeringen till arlanda, wiiieh
bästa <3
I grekland, svettig o äcklig haha usch
Nonis i greekland
Hemma i sweden, syns de hur mycket han tycker om mig??
HAHAHAHAHHA jaa..
Gjorde en mantel till Nonis, han tyckte om den jääättemycke
Innan jag och Ottis drog ut på äventyr, hehe..
Min hemmagjorda grillpinne, vikiiiing
Roadtrip med Emelie, haha typ värsta bilresan någonsin..
Mitt gosiga rum :))
Återträff med konfirmationen, haha ägde
HAHAH jag är sååå söt, en av mina typ 100 jättesöta bilder på idas phone
Tyckte de där va jätteroooligt
Mitt fina suddsår som nu är ett ärr, älskar det <3333
Favoritmaten som jaaaag har lagat, hehe älskart
The datageeks from my class
Nonis satt och läste i min AM-bok
Bara jag som tycker att potatisarna är typ gigantiska nu för tiden?
Jag o Hanna när vi va på bio med skolan, 3D ftw
Så fiiiin
Nonis dampa utanför fönstret, haha retto.. :)
Haha Anton när vi skulle till hans buss, jättestor cykel osv.. :)
Såhär roligt hade vi när internet dog
Ottis när jag bjöd henne på provmiddag :D
Anton när vi skulle till järboo, höhö
HAHAHAHHA galna unge..
Va ute i skogen o plockade svamp på idrotten, kuung
Gudars va söta vi e
Tittade på barnfilm på kappahl medans mamma stog o prata med nån i ett år
Haha, låg o tittade på månen en kväll när jag skulle sova, den va jättestor
Ägde ut idis på hänga gubbe
Försökte va söt on the gym
Anton och min mopppeee
Älskar att jag inte kan svälja tabletter så jag fick mosa ner den i nyponsoppa..
Das gangsters i min klass, förutom Joseph då, han är bara mesig..
Ida och jag, så jävla biiiifff

Postat av: Mamman

<3

2011-10-25 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: