TIDSFÖRDRIV.......

Vilken färg har dina skor? - har några svarta, ett par vita o ett par lila, tror inte de är nå fler..? haha
Hur många sms har du skickat med din telefon? - vet inte hur man tittar de, men de är väll några, haha
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - emelie öberg
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - pappa, mamma, axel, krille, hanna, ante, susanne, mormor, sen är de säkert nån mer
Vilka namn finns i din smsinkorg? - orkar inte
Vem kysste du senast? - jesper
Vem kramade du senast? - jesper
När såg du din bästavän senast? - såg hennes epa idag, men inte hon tror jag, haha, så isf i torsdags
Din favoritfilm? - twilight eller top gun trorja
Din favoritlåt? - haha lätt ted gärdestad - himlen är oskyldigt blå <3
Bär du på en stor hemlighet just nu? - ne tror jag inte
När vaknade du imorse? - kommer inte ihåg faktiskt, haha
Gillar du hästar? - ne

Har du ett turnummer? Vilket? - -
Vem hade du velat träffa just nu? - min gullis <3
Vilket är det bästa året hittils? - kan inte bestämma nått..
Är du kär? - ja
Är du en rökare? - nej
Föredrar du snus eller rökning? - inget
Vad heter du i mellannamn? - amanda
Har du en blogg? - ne..
Vilken klass går du i? - 8a
Är du oskuld? - ja
Ditt favoritband? - owl city ;);););) haha ne men jag vet inte.
Din favoritartist? - vet ej
Thåström eller Håkan Hellström? - håkan tror jag..
Göteborg eller Stockholm? - stockholm
Vars bor du? - sandviken
Vars vill du bo? - nu sandviken, sen får vi se
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - stay - hurts
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - never say never - the fray
Vem skrev åt dig på msn senast? - tyyyyp viktor? tror jag, haha
Vem skrev du senast sms med? - axel j
Vem ringde dig senast? - pappa
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - en bild på massa rök från när ture o jacob skulle försöka tända grillen... haha
Blind eller döv? - döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? - ne
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 176
Vad vill du jobba/jobbar som? - vet ej
Var är dina syskon just nu? - i vardagsrummet tror jaa
Senasta kändisen du såg? - vet inte, haha
Favoritkändis? - paris hilton, önskar att jag va hennes nya bff <3333333333
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - igår kanske? ne jag vet inte..
Har du piercingar? Isåfall, vars? - öronen om dom räknas
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - kommer inte ihåg... haha
När grät du senast? - va nära på att börja gråta igår i kyrkan
Är du vig? - jorå
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - "Haha jag ja, ture o jacob är ju så jävla dåliga.." till axel
Använder du hårspray? - ibland
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nä
Uppsatt hår eller hängande? - nu när de är kort så hängande, men hade jämt uppsatt innan jag klippte av mig de
Vill du gifta dig i framtiden? - jaa
Vilken vän vet mest om dig? - hanna tror jag nog
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - jag vet faktiskt inte
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - jesper
Vad stod det i din senaste händelse? - "Jocke Sandegård, Jesper Törnbergoch 2 andra vänner har kommenterat din status"
Vill du bli modell? - nej
Din bästa tjejkompis? - hanna <333333333333333333333333
Vad var det senaste du installerade på din dator? - jag vet faktiskt inte, haha
Vem är den perversaste person du känner? - hanna.. haha ne jag vet inte
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - allting
Favoritdryck? - cola
Favoritdryck innehållandes alkohol? - cider eller bacardi razz.. :)
Senaste CD-skivan du köpte? - vet ej
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - nope
Vad ska du göra i sommar? - have fun
Hur många har du strulat med på en kväll? - 3
Har du rökt på/knarkat? - ne
Hur ofta festar du? - haha, händer inte så ofta, men de ska bli oftare! :D
Favoritskådespelare? - nån
Favoritkomiker? - björn
Klänning eller kjol? - kjol
Har du varit med på TV? - ne tror jag inte
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - jims värld
Snyggaste kändisen? - vet faktiskt inte..
Vart vill du resa innan du dör? - tillbaks till thailand


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: