orka rubrikeeer

Hejohopp. Just nu befinner jag mig hos min moster i min kusins gamla rum på en stor luftmadrass, hihi myyys. Kom hit vid typ tolv, sen dess har jag bara legat i soffan med min moster och inte gjort nånting speciellt, haha :) Har ju som sagt vart med Ante idag, o de va ju trevligt! Inte fatt vi gjorde något speciellt, haha, men endå. Nu ska jag titta bloglovin och facebook, sen ska jag titta på otecknade peter pan, haha :D Så otrooooligt bra, dock inte bättre än tarzan.. Haha, ska titta på den så fort jag kommer hem, typ :)
 Meeen nu ska jag inte skriva nå mer, puss gonatt! :)

Tänker inte gå igenom deras dator för att hitta en bild
så de fick bli en arkivis

Postat av: AnnaJ

Fin klänning :)

2011-07-30 @ 10:59:59
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: