lite random bilder från my phooone, may to july

8 maj, pappa fyllde år och jag umgicks med mina "status-kompisar" alltså, amanda, jesper, alex, edvin och jocke. umgås inte med nån av dom idag, eller jo, jag och alex brukar prata med varann iaf, haha, saknar det!
17 maj, skrev med cleverbot på so'n, haha, frågade vad jag skulle skriva om, vi hade fritt arbete eller något sånt, och han svara pizza. Sen sa han att mitt namn va hemskt..
17 maj, skulle skriva om hundar på svenskan, tror jag skrev att dom va gulliga, sen resten av lektionerna satt jag och leta hundbilder och skrev med cleverbot. Den här gulliga hunden fick bli min bakgrundsbild och jag vart alltid lika glad när jag tog den där datorn och såg hunden, haha, jättesöt ju!
19 maj tror jag, vet inte om datumen stämmer, haha.. Men iaf, Robin och Jesper, va med dom typ hela tiden i maj, iaf med Jesper. Antar att vi stog utanför Jesper och försökte komma på nått att göra, haha.
20 maj, jag och Hanna tog epan till valbo, gick in på nån affär och köpte mazariner och mer, haha, sen åkte vi till nån random lekplats och åt upp det, haha :)
23 maj, haha, mitt och Hannas aaasgrymma bildarbete. Gick runt och lura folk att vi skulle göra en hemsida och därför behövde vi pengar, samlade ihop typ 70 kr tror jag. :)
27 maj, Ida och hennes retard banan ben..
30 maj, jag och Hanna pratade liiiite under en lektion, Robert fick damp på oss och särade på våra bord, haha..
8 juni, skolavslutning! hihihi världens finaste klänning, från thailand :)
13 juni, första dagen på konfirmationslägret. Vi tyckte de va så hemskt så vi tänkte rymma.. Haha
21 juni, när vi kom hem från lägret skulle vi spendera en vecka till i kyrkan, typ såhär kul hade jag då, haha
21 juni, va med Robin typ hela tiden, och en dag fick jag måla hans tumnaglar, ena svart och på den andra vart de sverige flaggan. Haha, hade han inte sagt nått hade jag målat den gul med ett blått kors, hehe..
22 juni, knäppte konfirmationskort.
24 juni, midsommar, jag och Hanna åkte ut till årsunda och umgicks med bland annat Robin och Ante, så träffa jag Axel några gånger också, haha men vi hade trevligt..
26 juni, fick denna otroligt snygga moppe i konfirmationspresent, första turen gick självklart till donken med Hanna, haha
3 juli, va jättedåligt väder, men Robin vela bada, så han jag och Jacob åkte till högbo, Robin hoppa i från bryggan, Jacob gick repet och jag titta på, haha.
6 juli, åkte båt med Robin och Adam
7 juli, jag och Hanna tog moppen till ica, köpte chips, choklad och cola, sen åkte vi till hedåsen och satt oss på bryggan, verry trevligt :)
12 juli, åkte bort i en vecka till en massa olika ställen, bland annat göteborg, o där va vi på liseberg. Jag och Peter åkte atmosfear, euoropas högsta frittfall, he he he
20 juli, jag och idis åkte till gävle och titta på harry potter (huuuuuuur bra som helst!!), shoppade och sen gick i runt på sommarkväll, såg the moniker och e-type, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: