PRESENTATION AV MIG SJÄLV.

Tjenixen! Haha, Josefine heter jag, Amanda i andranamn, därav bloggnamnet. Är 14 år, snart 15, och bor i den lilla staden Sandviken (haha varför måste man jmt säga att Sandviken är litet när man pratar om de?) där jag trivs ganska bra! Självklart skulle jag vela bo i t.ex. Stockholm eller nån storstad, men Sandviken duger bra! Jag går på Söderskolan i 8an, och där trivs jag också bra, haha. Bor på två ställen i Sandviken, på det ena stället bor jag med min mamma, låtsaspappa, helbror och halvbror. Och på det andra med min pappa, låtsasmamma, helbror och 3 låtsassyskon plus en hund! Fullt hus på det andra stället alltså, haha. Självklart drygt ibland, men också roligt! Hmm, finns väll inget annat o säga i guess, men ni kommer ju få veta mer sen! :)


Mee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: