MINA SYSKON.

Jag har sammanlagt 5 syskon (6 om man räknar med hanna ;)).
Ett hel syskon, Jacob heter han. Han är 12 år och han fyller 13 2 augusti. Han och jag bråkar ganska ofta, haha, och jag vinner jämt! ;) Men han är endå den bästa lillebror man kan ha och jag älskar han hur mycke som helst. ♥

Sen har jag ett halvsyskon, Jonathan heter han. Han är typ.. snart ett år, haha. Han och jag har bara samma mamma. Jonathan är världens sötaste även fast han kan va så jävla dryg när han ska grina hela tiden, haha.  Men jag älskar han jätte mycke endå! ;)

Så har jag 3 låtsassyskon, vi har alltså inga gemensamma föräldrar (säger man så? fan va fult, haha) utan det är så att min pappa är tillsammans med deras mamma. Dom heter Emma, Ture och Noak och är 19,17 och 10 år. Bor med dom i västanbyn i ett rätt så litet hus (större nu som tur är iaf). I början när vi flytta dit fanns det nämligen bara 4 sovrum så Jacob fick dela med Noak och jag sov i vardagsrummet. Då vela man helt ärligt bara slå ihjäl varann och man va aldrig själv, asdrygt! Men nu har vi iaf. byggt ut så att jag och Jacob har ett varsit eget rum, vilket är jätte skönt! :)


Jacob


Jonathan


Mathias, Emma, Ture, pappa, Noak, Jacob, jag.
Bild från två (?) sommrar sen, första gången vi
träffa Emma faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: