MINA BÄSTA VÄNNER.

Mina bästa vänner är Ida Roos och Hanna Höglund. Känns jätte taskigt att inte säga Jennifer, för hon är också min bästa vän, men inte lika mycke som Ida och Hanna, haha fattar ni? Hoppas du inte blir lessen Jennifer!

Ida och jag har varit kompisar sen typ ettan? Vi har bråkat ganska många gånger, haha, men så får de va ibland! Tror inte att de har gått en enda dag utan att vi tjafsar med varandra om nånting, man kan nästan tro att vi är syskon för de är verkligen en såndär syskonkärlek, haha! Men jag älskar Ida jätte mycke och hon är bäst även fast hon är så jävla dryg ibland! Haha.

Hanna träffa jag för lite mer en två år sen. Träffade hon på en bandy match jag var på med Ida (dom kände varann). Så då gick vi runt lite med Hanna och Sanna och sen bestämde vi att vi skulle va nån dag efter! Jätte rooooooooligt D: Haha. Sen va vi nog inte så mycke mer, men sommaren innan sjuan (tror jag?) började jag och Hanna va igen, vilket jag är otroligt glad över. Hanna och jag har aldrig riktigt bråkat, vi är såhär att vi är i typ vecka heeeela tiden, sen tröttnar vi på varann (haha) i typ en vecka osv.. Men skulle aldrig kunna tröttna på Hanna helt, det är hon jag gör allt roligt med! D: Och jag älskar henne jätte mycke, puss påre D:

Hanna och jag för ett år sen.


Ida och jag för ett år sen. Pinsam bild, men de kan
man ju bjuda på, haha.


Postat av: hanna

puss älskling :D

2011-02-10 @ 17:08:09
URL: http://hannaelisabth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: