Dag 1 - Presentation om dig själv.

Haha gudars va tråkigt.. Ne meen, jag heter Josefine som ni förmodligen visste, föddes 25te augusti 1996, är alltså 15 år. Går i 9an på söderskolan i världens drygaste klass, längtar lite till att börja gymnasiet men kommer självklart sakna vissa, fast inte sådär att man typ står och grinar på skolavslutningen, så mycket tycker jag inte om dom.. Haha nerå. Jag bor på två ställen i Sandviken, har alltså en sånhär modern familj som min so lärare så fint brukar kalla det. På ena stället bor jag med Mamma, Peter min låtsas pappa, Jacob min enda riktiga bror och Jonathan som jag har samma mamma som. Också har vi några fula husdjur, en räka och 4 snäckor haha.. På det andra stället bor jag med Pappa, Susanne min låtsasmamma, Jacob, och Susannes barn Ture och Noak, har en till fakeis som heter Emma men hon har flyttat. Juste, så har vi världens drygaste hund som heter Bosse. Eeeehm när jag inte är i skolan så sitter jag förmodligen framför datorn haha.. Eller så umgås jag med mina gulliga vänner. EEEH nu vart det jobbigt och jag vet inte va jag ska skriva så hejdå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: