tidsfördriiiiv

Vem var du senast tillsammans med? Jesper
Hur länge höll det mellan er och vad var anledningen till uppbrottet? Haha inte så länge, o jag vet inte, Komplicerat.. Haha
Blir du lätt kär? Ja..
Vem kysste du senast? - Han i några inlägg ner ;)
Är du sån som visar kärlek offentligt (håller handen ute på stan osv.)?
Jaråå
Hur gammal var du när du fick din första kyss? 13 eller 14
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst? Jag vet inte, finns så många braaa, typ de enda jag tittar på.. Haha 
Hur många har du strulat med? Har tyvärr inte räknat dom..
Har du haft sex med fler än 3 personer (inte samtidigt)? Ne
Elakaste sättet att göra slut på? vara otrogen så att den andra gör slut för att man är för feg för att göra de själv, om ni förstår va jag menaar
Vad är det värsta en tjej/kille kan göra när det gäller kyssar? Använda tungan lite för mycket.. haha
Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Nope
Är du romantisk? Jag vet inte, lite ibland kanske ;)
När gav du någon rosor senast? Emmas student tror jag
Är du svartsjuk? haha ja
Vad tänder du på? lite smått halvtöntiga killar, haha.. :)
Har du hållt på med din kompis pojkvän/flickvän? nej
Vad faller du för utseendemässigt när det gäller killar/tjejer? Jag vet faktiskt inte, haha
Har du kysst någon i regnet? jaaa :)
Umgås du med någon av dina ex? nej
Tar du ofta första steget? aldrig, haha
Har du upplevt kärlek vid första ögonkastet? mjaa

 

Familj & Vänner
Vem av dina vänner vet mest om dig ? - hanna
Vem av dina vänner står dig närmast? - hanna, haha
Finns de någon av dina vänner du saknar tiden med? - aah jag vet inte, haha
Vem av dina vänner har du roligast med? - hanna och idis
Vem i din familj står díg närmast? - mamma
Vem i din familj vet mest om dig? - mamma eller pappa, vet inte, haha

Alkohol & Tobak
Snusar du? - nejje
Om inte, har du testat? - nejje
Har du varit berusad ? - haha lite kanskee
Om inte, har du smakat - ja
Har du rökt vattenpipa? - nope
Tar du droger ? - nej
Om inte, har du testat ? - nej
Dricker du mer eller mindre än 2 gånger i veckan ? - mindre
Hur många doser snus går de åt för dig på en vecka ? - 0
Hur många paket cigaretter går det åt för dig på en vecka ? - 0


Sex &Kärlek
Är du singel ? - ja
Heter din pojk/flickvän ?
Om du är singel, hur länge har du varit de ? - haha jag vet inte, sen nån gång innan sommarlovet
Om du inte är, hur länge har ni varit tillsammans ?
Har du hittat den rätta ? ne
Tro du på kärlek vid första ögonkastet? - ja

Fritid & Hälsa
Hur många gånger motionerar du i veckan? - 24/7.. haha ne men ja.. 
Vilken sport håller du på med ? ingen
Vad gör du helst på din fritid ? - umgås med vänner eller min dator :))))
Hur många gånger äter du skräp mat, som pizza, kina mat, sushi, kebab ? - haha i dont know


Ljus & Lycka
När är du som gladast? - när jag gör nå kuligt med hanna, he he he 
När är du som lyckligast? julafton.. :> haha ne men jag vet inte
När är du som mest nere ? - all the time. ne men när jag har mina emo moments
När är du som mest ledsen ? - samma som på frågan över..
Är du lycklig nu ? - jarå
Om inte, är du ledsen o nere nu ?

Skönhet
Är du nöjd med ditt utseénde ? - duger vääll
Hur lång är du ? - 1.70 kanske? vet inte, haha
Nöjd med din längd ? - jarå
Hur mycket väger du? - i dont knooow
Är du nöjd med din vikt ? - mjae
Vilken hårfärg har du ? - bruuun, haha
Är du nöjd med ditt hår ? - Nja, vill klippa liiiiite kortare
Vilken ögonfärg har du ? - tyyp gröna? 
Är du nöjd med din ögonfärg ? - haha brukar inte tänka på den, men den duger väll, haha..
Har du piercing, isf hur många ? - öroneeen
Har du tattuering, isf hur många ? ne :(((
Vilken sko storlek ha du ? 38
När tycker du att du är som sexigast? - haha men inte vet jag

Äger ett par vita string: nope
Har mer än 5 bh:ar: jaaa
Älskar killar som har magrutor: haha ja de är väll gulligt
Har haft trekant: ne :d
Har färgat håret minst 3 gånger: haha ja, mer
Går inte ut utan smink: har typ aldrig smink, haha
Har någon gång spelat klädpoker: ja
Strulat med en tjej: ne
Strippat inför en folksamling: haha neru
Tittat på en porrfilm: faktiskt inte
Du studerar ofta din kropp i spegeln: haha ja
Älskar att shoppa underkläder: är väll kul
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: haha ne
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll: nope
Du älskar att prata om sex och killar: haha mm
Har dåligt självförtroende: ibland
Älskar att få uppmärksamhet: mjaa
Romantiska filmer är det bästa man kan se: jaaa!
Du har solat solarium: haha nope
Du har haft sex med mer än 10 olika killar: ne
Du bär alltid läppglans: ne
Du är nöjd med dina bröst: haha ne
Du har provat droger: ne
Du har svarat ärligt på dessa frågor?: jarå.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: