Dag 1: Skriv 10 saker om dig

1. Min pappa bestämde mitt namn (Josefine Amanda), gulligt vaaa? :) haha
2. Min familj/släkt plus Hanna plus Ida är det bästa jag har
3. Min musiksmak suger.. Haha, bara jag som tycker om den
4. Förut hade jag en katt som hette Thindra, de va typ min bästis, haha. Saknar henne jättemycke!
5. Jag är vääärldens datanörd, alltså inte såhär att man kan typ allt om datorer, men jag sitter vid datorn heeeela tiden.
6. Facebook är typ, mitt allt.. Haha
7. Min favoritfilm atm är lääätt Eva & Adam.. :)
8. Jag blir kär jättelätt och jag har nog jämt vart intresserad av någon sen typ, 6års..? Haha, alltså inte samma person, men ja, tror ni fattar..
9. Min dator och min telefon är mina käraste ägodelar.
10. Hatar såna här listor egentligen, haha
Haha, söt gammal bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: