team day

Hejsanhoppsan. Idag var det tema dag i skolan. Vi titta på film, skrev om filmen, åt lunch, titta på film, skrev om filmen. Hahah, jag vet verkligen hur jag ska förklara snabbt ;) Men först titta vi på Prinsessa, en svensk film spm handlar om en tjej som vill bli skådespelare. Riktigt bra film tycker jag, lite min humor haha. Den andra filmen va Pojken i den randiga pyjamasen, den va sådär, lite seg. Efter skolan cukla jag hem så kom mamma och hämta mig så åkte vi till Elisabeth och fixade mina naglar :) Nu är det liksom en glitter kant och blommor, försökte ta kort men de vart inge bra^^

LOOK OF TODAY




♥TJOCKTRÖJJA PAPPAS GAMLA♥
♥JEANS GINA TRICOT♥

Jag ser jätte blek ut tack vare blixten, visst, jag är inte så brun endå men blixten gjorde det värre.


Postat av: Mamma

Var det pappas gamla? Köpte inte du en grå för ett tag sedan??

2010-03-08 @ 22:25:19
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: