091014

Shooshoo everybody ;)) Idag var det långdag i skolan, tröök ;pp Fast de va ju slöjd o de är rätt så kul, håller fortfarande på med min bag hehe ;) På fredag på NOn så kommer vi börja jobba med typ... hållbar nånting hehe, så då ska man jobba antingen två och två eller tre o tre, jag ska jobba med ida, så ska man bygga en bro av spaghetti :) Tror de kommer bli kul, hoppas iaf de. Jag och ida kommer förmodligen vinna ;) Haha :) Fast de kanske är godis som pris... Hoppas inte, fast de hoppas ju såklart ida på för då om vi vinner så tror hon att hon får mitt godis men då så sparar jag det till nyårs afton ;) Haha, men vi hörs nog senare, pusspuss ;)))


Postat av: Mamma

mamman kanske kan få det...???

2009-10-14 @ 16:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: