25 DECEMBER 2009

Hejhej ! Igår var det julafton, fast det visste väll alla haha ;) Först på morgonen var vi hos pappa, av han och susanne fick jag en tröjja, 1000 kr en marabou och twilight soundtrack skivan :) Av jacob fick jag en tröjja :) Vi åt frukost och spela lite kort sen åkte vi till farmor, där fick jag en bärbar dator! Tack så himla mycket för den! :) ♥ Sen fick jag lite mer, t.ex. pyajamas och en morgonrock mm. Av min faster fick jag twilight :D Där titta vi på kalle anka, fattar inte varför filk vill se på anna anka :o Jaja, när kalle var slut åkte vi till mamma. När vi kom dit åkte vi till Stig, där fick jag pengar :).Sen åkte vi till min moster och åt. Jag var tomte där haha, gick väll sådär x) Av tesa (min moster) med familj fick jag en popcorn kartong med new moon på :D Också popcorn o pengar, av mormor och morfar fick jag kläder mm. Sen på kvällen åkte vi till mammas farbror, av han fick jag pengar. När vi hade varit där en stund så åkte vi hem och öppna julklapparna där :) Jag fick melodifestival biljetter, en smink kurs på Make Up Store och smink för så mycket det kostade, pyjamas, schampoo o balsam mm. Också fick jag en tröjja av jacob igen haha :)

datorn :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: