2 DECEMBER

Bara 22 dagar kvar nu! :) Haha, iaf. idag har jag varit med bästa hanna :) Vi har bakat pepparkakor och pluggat SO haha :) Har typ jätte mkt prov den här veckan..

Torsdag : Spanska läxförhör, ska kunna läsa en text. Men jag slipper nog det här för jag ska stå i hälsoterian med hanna ♥

Fredag : SO prov, lag och rätt
Musik prov : Handlar om typ.. hertz o sånt hehe har inte pluggat på de än..
Engelska läx förhör : 7 meningar.

Är inte detta lite för mycket när man går i sjuan? Haha

Men nu ska jag lägga mig i sängen och plugga spanska och SO, ska plugga musik och SO imon med hanna i hälsoterian... suck

How great isnt this? Låten är as bra och den blir ju bättre med Paramore! I love ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: