skoldag nr 2

hejhej bloggen :) idag gick jag upp typ, 5 i halv 7, gjorde sit ups (duktig, i know!) sen duscha jag efter de så klädde jag på mig o fixa mig o så.. åkte o mötte jennifer nere backen typ, 5 i 8, åkte till bj arena o mötte ida 8 sen åkte vi till skolan. först så samlades vi aulan, sen prata vi lite om vilka grupper man skulle va i i matten... tror jag ska ta grupp 3, kanske fyra. idag typ hade jag o ida hål timme i typ 2 timmar :) fast nte jennifer, för hon hade ju bild :( jag o ida slutade typ, 14 nånting, kommer inte ihåg ;p jennifer skuta kvart över 13 ungefär, lycko hon! fast jag o ida slutar ju 12 på måndag (y) woho... nu har jag inte en aning m va jag ska gö, forsätta sitta vid datorn i guess



blir inge dagen outfit idag, webben är borta...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: