shoppa

Hejhej bloggen :) Idag var de skola, as seg dag -.-' typ, lunch vid halv 11, sen går man till 5 över 15 ;oo Aja  iaf ,efter skolan cykla jag o ida till rese i regnet -.- o tog bussen till valbo :p Först gick vi till IKEA och fika sen shoppade vi inne i köpis. Jag köpte en kofta, ett par mjukis byxor (as sköna!) ett trepack örhängen och en body lotion som lukta as gott :) ska nog åka till stan nån dag o titta där, ska t.ex. titta efter en klocka, klockorna jag vela ha fanns inte...


blir ingen dagens outfit idag, orkar inte knäppa kort ;ppp men har iaf rosa adidas tröjjan o mjukis byxorna ;ppp
imon kommer pappas kompisar o fira mig YES ;) så blir jag firad av mamma o släkten på den sida på söndag, längtar!!!


Hare bra, go natt ♥

Postat av: Mamma

Längtar jag med sessan!!

2009-08-26 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: