tidsfördriiiiv

Antingen eller

1.Festa eller mysa? både och

2.Dansa eller sjunga? haha suger på båda två, men sjunga

3.Klakskor eller platta? platta, fast klackskor är ju väldigt fint de o, haha

4.Skate eller hiphop? haha hm weird fråga, men skate? idk

5.Bröllop eller begravning? Bröllop.. haha

6.Fin och tjock eller smal och ful? Fin och tjock

7.Toffla eller Bitches? bitches ;)

8.Sola eller bada? sola!

9.Blond eller brunett? Brunett

10.Mobil eller dator? Mobil


Senaste

1.Samtalet? Mamma

2.Strulet? edvin

3.Smset? adam

4.Saken du åt? kladdkaka, hehe

5.Kompisen du träffade? haha forever alone, har inte träffat nån sen skolan igår, tror jag.. haha :(

6.Gången du grät? kommer faktiskt inte ihåg

7.Gången du festa? förra helgen, om man nu kan kalla de festa, heh

8.Gången du snatta något? 5an, haha pinsamt

9.Gången du gjorde bort dig? jag vet faktiskt inte :o gör väll bort mig lite då och då, men kan inte komma på nått speciellt just nu

10.Gången du var lycklig? eftersom helgen har sugit så måste jag säga igår när jag lekte med ottis i skolan hihi. eller när jag har träffat nonis, gullbebis


Randoms.

1.Vad kallas du för? jossan, sen va de nån som kalla mig öberg för ett tag sen, haha

2.Dricker du? dricka måste man juuu xp nerå, men ibl

3.Tar du droger? nej

4.Hur mycket brukar du shoppa för? hehe olika

5.Har du någon på G? nej

6.Vad har du för betyg? duger

7.Vad har du för slags humor? best

9.Har du någonsin varit kär? jaa

10.Dina planer för framtiden? reeesa en massa, och jobba med något kul :) hehe


Postat av: Anonym

vem är du tillsammans med ?!?!:D:D:D:DD:DD:D:D:D

2011-09-24 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: