spinning/styrka

Kom precis hem från ett spinning/styrka pass! Jag och mamma har anmält oss till det genom kommun så idag var pass 1 av 14. Vi har gått på det förr och då har det varit lite halvdant men idag var det superbra! Jättebra instruktör och det vart ett riktigt jobbigt men roligt pass! Började med en halvtimme spinning och jag tog verkligen i så mycket jag kunna, vart faktist stolt över mig själv att jag inte gav upp så lätt. Sedan var det en halvtimme styrka, fokus på mage/rygg och det var superbra övningar vi körde som definitivt ger träningsvärk tills imon. Tyvärr var hon idag bara en vikarie men hoppas att ordinarie instruktör kommer kö på lika bra.
Tog en smoothie med mamma efter passet!
 
Snygga och svettiga.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: