helgen

Heeejsan. Tänkte göra en liten update på vad som hänt sen sist:
Fredag
Var som sagt på bio, The Wolf of Wall Street, superbra som förväntat! 3 timmar lång dock. Va lite tråkigt att gå på bio utan godis/läsk men i vårt "avtal" så är popcorn okej så en popcorn och en bonaqua fick det bli som biogodis och det dög ganska bra ändå! 
Lördag
Klev upp vid 6 och åkte iväg mot Stockholm. Hade akryl nu så tränade lite på franskt och några fingrar på varandra. Slutade en timme tidigare så sprang till den tidigare bussen hem och hann precis, såå skönt. 
Söndag
Däckade vid 21 kvällen innan, vaknade 2 helt genomblöt och vaknade sen 4 igen och kände mig inte bra alls. Så vart ingen kurs den dagen vilket inte var så kul! Klarade första helgen utan godis iaf!
Måndag
Ny skolvecka, åkte till skolan även fast jag inte kände mig helt hundra men är mycket inför uf nu. Var också på ett spännande möte på em och efter det fixade jag mammas naglar! 
Tisdag
Sovmorgon till 10 idag, välbehövligt! Gick ut och åt lunch med Ida och Elin lite för att fira att det gått så bra med uf! Kyckling med färsk pasta blev det. Efter det hade vi första psykologi lektionen och vi hade ett experiment med ahlgrens bilar som jag deltog i (inte för sötsuget, bara experimentet!) så nu ska väll Peter fixa ett straff till mig haha. 


Har inga bilder men en dålig på dagens lunch iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: