Uttråkad

Ditt namn? Josefine
Födelseår? 1996
Hur lång är du? 170 ganska precis tror jag? haha
Spelar du något instrument? Nope
Dina första tankar när du vaknar? Inte vet jag heller..
Är du hungrig? Nä
Vart befinner du dig just nu? I min säng
Biter du på naglarna? Alltså om dom går sönder så måste man bita av dom typ så gör jag det haha, men det är inget jag gör jämt
Vad är du bra på? Allt :p
Har du några husdjur? Hund hos pappa men han är inte min haha. Oså snäckor och en räka hos mamma
Är du singel? Nä
Vad vill du ha just nu? Cola
Ditt mål i livet? Vet inte? Resa mycket
Rädd för? Kommer inte på nått speciellt haha..
Har du någon vän du känt i 10 år? Ne, men typ 9 och ett halvt
Har du körkort? Ne
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet ej
Pepsi eller Coca cola? Cola lääätt
McDonalds el. Burger King? McDonalds lääätt
Sjunger du? Haha ja ibland?
Vad har du för skostorlek? 39/39
Vill du gifta dig? Ja
Är du en hälsogeek? Haha nä
Kommer du överens med dina föräldrar? Jadå
Din hårfärg och frisyr? Rött vanligt för det mesta plattat mellanlångt haha
Skorna du hade på dig idag? Har inte haft nå skor idag
Grönan eller Liseberg? Båda är bra på sitt egna sätt
Vad sover du i? trosor/ trosor+tshirt/pyjamas haha
Kläder du hade på dig idag? Mjukisar och en randig tröja
Favoritfärg på kläder? Hm.. vet ej
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vad menas med det?
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Väldigt olika
Tatueringar du har? 0
Piercingar du har? Öronen
Har du glasögon? Nej
Hur ser din plånbok ut? Svart rätt så stor. Vet inte hur jag ska förklara haha
Din perfekta Pizza? Miami på pizza place eller bara en Hawaii med bea
Favoritårstid? Sommar lääätt
Favoritmat och dryck? Svårt val och cola
Favoritdjur? Hund/katt beror på
Favoritparfym? Kommer inte ihåg va den heter haha
Vad köpte du senast? En bulle till mig och Ida trorja hehe
Hur mycket pengar har du? Kanske 200 nånting på kortet, ska få en hundring av mamma trorja, har en hundring lös plus några mynt. Shiiit rik ju
Hur svarar du i telefonen hemma? Brukar helst undvika att svara i den
Hur svarar du i mobilen? Mmm? / Aaa? Haha fett trevlig
Vem ringde du senast? Filip eller mamma trorja..
Sov du ensam inatt? Ja :(
Vem sov du senast hos? Eehm Filip haha
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt på tvn
Vad gjorde du för 15 min sedan? Lika som nu, trorja
Det sista du sa högt? Kommer inte ihåg haha, hejdå tror jag
Det senaste någon sa till dig? Hejdå
Vad har du druckit idag? Hm vatten
Vad var det senaste du åt? Gröt :)
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun trorja? Haha
Vad är det för väder hos dig nu? Ja typ soligt o fint o så
Godaste glassmaken? Krossad chockad tyyyp
Sover du tungt? Nä
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta
Favoritklädsel? Beror väll på
Vad ser du om du tittar till höger? Min slänga tvätten i grej och min arm
Vad ska du göra härnäst? Inget.. Haha
Humör just nu? Deprimerad
Favoritgodis? Typ allt hehe
Sommarplaner? Jobba.. Haha ne men inga speciella
Hur många kuddar sover du med? 4
Morgon eller nattmänniska? Både och
Har du dåligt morgonhumör? Beror på
Är du kittlig? Nä
Snarkar du? Nä..
Stjärntecken? Jungfru
Stökigt el välstädat? Hehe
Längtar du mest efter just nu? Att få lämna huset haha
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Vet ej
Vad väntar dig om 10 år? Haha inte vet jaag
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Ingenting
Saknar du någon nu? Ja
Snus eller cigaretter? Inget?
Vill du ha barn? Ja, fast om typ minst 10 år
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja
Är du snäll? Snällast
Är du blyg? Beror på
Tycker du att du har fin dialekt? Har jag ens nån dialekt? Hehe
Syskon och deras ålder? Meen.. Ett helt 13 år ett halv 1,5 år och tre fakeisar som jag inte är helt säker på åldern på haha
Tycker folk du är snygg? Ja vet inte?
Har du använt någon hårprodukt idag? Tofs :p
Har du bråkat med någon idag? Nä
Vad har du för planer till helgen? Inga haha
Är du sugen på något nu? Cola
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Händer väll
En film? ??
Vem får en kram? Inte du
Brukar du läsa horoskop? Ibland
Sängstorlek? 120 gånger 180/200?
Vad såg du senast på tv? Barnkanalen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: