tidsfördriiiiv

1. Vad heter du? - Josefine
2. Vad kallas du? - Josefine och jossan hehe
3. Vad vill du bli kallad? - spelar väll ingen roll 
4. Födelsedatum? – 25 augusti 1996
5. Stjärntecken? –  jungfru
6. favorit musik? – allt möjligt
7. Msn? – inne där varje dag
8. troende? buddhist
9. Vart bor du? - sweden
10. Vad har du för mobil? – iPhone 4S yao
11. Har du en egen dator? - ja
12. Har du någon bästis? – ja
13. Har du något husdjur? - en hund fast den är inte min men bor i mitt hus, men aa oså 4 snäckor och en räka
14. Sommarens planer? - sommarjobba och sola haha
15. Vad älskar du mest? - min familj, mina vänner och patrik, oså min telefon och mitt täcke hos pappa haha
16. Intressen? – dega i soffan typ :P
17. Favoritband/artist? - mangemakers
18. En bra låt?- mange bjuder
19. Namnsdag? - mars och oktober om jag minns rätt
20. Vad skulle du vilja heta?
- tycker mitt namn duger rätt så bra ja
21. Vad heter du på din msn just nu? – JOSEFiNE trorja haha hette så förr iaf
22. Hur många olika grupper har du? – idk

23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? – som ben affleck. ne jag skoja
24. Var skulle du bo om du fick välja? - trivs där jag bor men skulle vela bo på ett varmt ställe
25. Vad har du på dig? – tofflor, jeans, nån random tröja typ haha oså underkläder o täcke
26. Har du något i håret just nu? – ja en tofs :p
27. Vad har du gjort idag? – bakat kladdis med ida, tränat med mamma, ätit, suttit vid datorn. oså skolan då såklart
28. Hur mår du just nu? - bra trorja, hah
29. Hur brukar du annars må? – beror väll på
30. Har du några syskon? – ja
31. Vilket är ditt favoritgodis? - men oj, älskar typ allt godis haha
32. Vad är det finaste som finns? – jag :P ne patrik är den finaste som finns
33. Vilken är din favoritdryck? - coca cola
34. Vilket är ditt favorit tv-program? – vampire diaries
35. Vem är din förebild? – idk
36. Vad är bäst med dig? –  allt. ne jag skoja men jag vet inte haha
37. Hatar du någon just nu? – ja
38. Saknar du någon just nu? - ja
39. Är du allergisk mot något? – ne
40. Hur många bilder har du lagt ut? – lagt ut vart? 
41. Gillar du någon? – ja
42. Isåfall vem? – patrik
43. Vad är din civilstatus? – singel i guess
44. Är du homofob? ne
45. Vad gjorde du igår kväll? – eh sov haha
46. Vilken är den godaste frukten? – mangoo
47. Den godaste grönsaken? –  to ma to 
48. Och bästa bäret? – jordgubb
49. Är du underviktig – nej
50. Hur lång är du? – 1,69
51. Vad är du bra på? – allt. haha ne dryg jag är, men inte vet jag, va en bitch typ 
52. Något du tycker är kul – det här :)
53. Har du varit ute idag? – ja
54. Vem ringde du senast? - pappa trorja men han svarade inte så isf jacob
55. Vad var du senast arg på? – kan jag inte skriva här heller
56. Hur många hus har du bott i? - 4 maybe? 
57. Bäddar du sängen?
- väldigt sällan
58. Snarkar du? – haha patrik säger att jag gör de men tror han ljuger..
59. vem sov du senast hos? – räknas de att jag somnade nån minut hos patrik haha? om inte så kommer jag inte ihåg :o
60. Har du ett sladdlöst tangentbord? – ne sitter ju ihop med datorn lol
61. Vad lyssnar du på just nu? – The calling - wherever you will go
62. Vill du tatuera dig? - JAAAAA
63. Vilka sidor/program – va?
64. Laddar du olagligt ner musik? – nej
65. Vad stör du dig på? – haha för mycket
66. Vad är kärlek för dig? – det bästa och ibland sämsta som finns
67. Brukar du lyssna på hög musik? – nja, eller beror på, inte när jag lyssnar från datorn men när jag har hörlurar på mig haha
68. Vad gör du om dagarna? - inte ett piiiss :p
69. Tycker du om popcorn? - duger
70. Vad är din favoriträtt? – fläskfile,potatis, svampsås grejs, haha kan inte förklara men de är jättegott..

71. Har du skärt dig nån gång? – all. the. fucking. time. LOL ne :p
72. Är du död? - om jag e
73. Är du osynlig? – aa
74. Har du fräknar? – nä
75. Har du posters på dina väggar? - nej
76. Vilket ämne har du bäst betyg i? - matte, slöjd, hk
77. Vilket ämne har du sämst betyg i? – har ju g i resten saaaatt
78. Favorit loka? – ingen
79. Älskar du din dator? - ja
80. är din dator bög? - nej
81. Vilken är din favoritbok? – elsas värld och twilight böckerna typ
82. gillar du bubblor? – aaaa. eller va? 
83. Bada eller sola? – sola
84. Åska eller sol? – sol
85. Vinter eller sommar? – sommar förfan
86. Knarkar du? – yes. men nej 
87. Röker du? – nej
88. dricker du? – nä

102. Beroende av något? – telefonen, facebook osvosv
103. Vem står dig närmast? - vettefan, mamma och pappa haha? 
104. Vad klarar du dig inte utan? – telefoneen, internet, kärlek
105. Behöver du mer kärlek? – haha jag vet inte
106. Är du natt eller dagmänniska? - beror på
107. vem skrev du senast med på msn? – kommer inte ihåg
108. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - skulle sluta va så feg och stå upp för mig själv och säga de jag vela säga
109. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? – fram trorja
110. När ska du flytta hemifrån? –  idk
111. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - ja
112. Vill du ha barn någon gång? – ja tror jag väll
113. hur stor säng har du? – 120 bred 180 lång
114. Vill du ha längre/kortare hår? – längre
115. Gillar du Schlager? – haha njä
116. Har du en dålig hårdag idag? – har bara haft den i en boll så jag vet inte haha
117. Favoritfärg? - rosa
118. Dagens händelse? – lekt med idis och tränat
119. Vad är klockan nu då? – 20.49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: