today

Cyklade till bion imorse, mötte Hanna där sen åkte vi och köpte godis haha. Kom lite sent tillbaks men vi fick ju plats iaf. Såg dom 3 musketörerna trorja den hette, va typ först i sverige o se den, woho. Den va rätt så bra iaf. Sen åkte jag o Hannis och åt pizza höhö. Sen åkte vi till murgårn o träffa min man :)) Sen till söder o lyssnade på nått i aulan, sen slutade jag så då gick jag och Anton tillbaks till murgårn, haha.. Men aa, sen gick vi plus Casper runt på stan sen till rese så satt vi där i en timme och väntade på deras buss o när dom åkte så cyklade jag hem, har typ punka på bakhjulet, underbart <333 Haha, meen ja, sen åkte jag o hämta min jacka och mössa som har kommit, lövely! Ikväll vet jag inte va jag ska gö, typ bara sitta hemma o dega höhö, men vi hörs puss
Haha jag o Hanna på bion, bra bild va???
Mannen min, hihi han är så fin
Jonathan lite halvt galen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: