tidsfördriiiiv

Senaste
Ringda samtal? ida tror jag
Mottagna samtal? mamma
Du kramade? jag kommer inte ihåg haha..
Du pussade? P.
Du sa "jag älskar dig till" och menade det? dadi
Skäckfilmen du kollade på? a nightmare on elm street
Tvprogrammet du såg? simpsons kanske, haha tittar typ aldrig på tv..
Kärleken? P.
Har du någonsin
Snusat? njää
Tagit droger? neje
Dissat någon? mjo
Blivit dissad? mjo
Varit tillsammans med någon i över två år? ne
Tyckt om någon i över ett år? ja
Haft samlag med samma kön? haha ne
Hatat någon? ja
Rymt hemmifrån? näää
Skolkat? ja
-
Familj / Vänner
Hur många är ni i din familj? 5/7
Vem har du bäst relation me av dom i din familj? jag vet inte, pappa mamma och jacob höh
Ditt längsta utegångsförbud? kommer inte ihåg
Har du haft husdjur, vad? några marsvin, några katter, några hundar och nu några snäckor och en räka haha
Vem står för middagen? jag. nerå men inte vet jaaag, the parents
Vilken är din bästa vän? Ida my love, och ottiboiii
Vilken vän kan du lita mest på? ida
Vilken vän vet du alltid kommer finnas där för dig? deee kan man ju faktiskt inte veta
Vilken vän har du gått egenom mest med? ida, hanna
Vilken vän har aldrig ljugit för dig eller svikit dig? ingen tror jag, haha..
Vilken vän ringer du när du är i nöd? vet inte, ottis kanske
Vilken vän spenderar du mest tid med? min iPhone :P
Vilken vän är mest som dig? ida, fast endå inte haha
Har du någongång velat ha din kompis pojkvän?
Har du hållt på med din bästa väns ex? nope
-
Killar
Senaste förhållandet? jesper i guess
Det sämsta med killar? beror väll påå
Det bästa med killar? deras händer och ryggar HAH ne men jag vet inte
Snyggaste killen? Patrik!
Beskriv drömkillen, insida och utsida. Edward cullen. Neeee men jag vet inte haha
Har du någonsin träffat killen du just beskrev? ..
Bästa sättet och göra slut på? finns väll inga bra sätt? hehe
Sista elaka sak du skrev till en kille? va till jesper igår hahaha tänker dock inte säga vad och efter allt som han sa till mig så förtjänade han det :)
Förhållande eller singel? förhållande
-
Antingen eller
Festa eller mysa? beror påå
Kläder eller skor? kläder
Kärlek eller hat? looove
Skola eller jobb? vet faktiskt inte
Vänskap eller kärlek? båda
Cider eller öl? cider
Matte eller kemi? matte
Cab eller limosine? har aldrig åkt limosine haha..
Taxi eller buss? busss <3333 nerå men jag vet inte
Ordentlig eller slarvig? lite både och hihihi
Seriös eller oseriös? båda
Va säker eller ta risker? svååår fråga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: