BARA FÖR ATT JAG HAR SÅ KUL..

så ska jag göra en sån här dryg lista! haha


Namn: josefine
Födelsedatum: 25 augusti 1996
Födelseplats: bb
Bor: sandviken
Ögonfärg: vet inte, gröna tror jag? haha

Hårfärg: mörkbrun
Längd: 167 kanske..?
Civilstatus: förhållande
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: jungfru
Kär: jaaa :)

Har du under den senaste månaden
.. Rökt?: nope!
.. Shoppat?: njae, eller jo, en tröja bara.. haha, duktig jag är!
.. Skejtat?: nej
.. Bakat?: nope
.. Stulit något?: nejje
.. Motionerat: haha njaa
.. Solat: nej
.. Tappat bort saker: har jag säkert, haha

Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för: dom närmsta
.. piercings: 3 om öronen räknas.. haha
.. tatueringar: 0
.. syskon: 2 plus 3 låtsas
. saker jag ångrar: haha jag vet inte
.. skor: 7 tror jag..
.. mascaror: 1 eller 2, använder endå inte
.. personer du kysst: några
.. förhållanden du haft: de jag har just nu, sen massa oseriösa o så när man va liten.

Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds eller Burger King: mcd <33333333 haha
Adidas eller Nike: adidas
Choklad eller vanilj: choklad
Kärlek eller sex: - kärlek
Tacos eller Pizza: åhh jag vet faktiskt inte..
Läppstift eller läppglans: läppstift
Buss eller bil: bil, fast de är kul o åka buss ibland o
Cider eller öl: cider

Ärligt
Svär du: ibland
Sjunger du: haha ja, fast inte bra
Duschar du varje dag: mjoo typ
Gillar du skolan: nej
Kommer du överens med dina föräldrar: jarå
Tuggar tuggummi: haha ja ibland så
Plattar håret: ja
Gråter du: händer.. ibland

I framtiden
Namn på barn? haha jag vet inte
Hur vill du dö?: en normal död
Vad vill du bli när du blir gammal: awesome
Hur vill du gifta dig?:  på en strand i thailand med dom närmaste, eller ett jätte stort i kyrkan hemma i sverige :)
Vart vill du bo?: trivs faktiskt bra här, fast jag skulle jätte gärna vilja flytta till thailand.. men inte o bo där hela livet
Drömjobbet: vet faktiskt inte

Har du någonsin..
.. Blivit kallad hora?: jaaa kanske, vet inte.. haha
.. Blivit nedslagen?: nej
.. Kissat ner dig?: när man va liten
.. Ljugit om din ålder?: haha har jag säkert
.. Bråkat utan anledning?: joo
.. Kallat dina föräldrar cp?: nejje..
.. Varit uppe 24 h? mjoo tror de.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: