tidsfördriv tjollahopp

Vilken vän vet mest om dig? - ottis skulle jag tro
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - ja
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - ida ruus
Vad stod det i din senaste händelse? - Oskar Lööf, Ida Högman och Bella Olsson gillar din kommentar: "han är ju söt!".
Vill du bli modell? - haha jag vet inte
Din bästa tjejkompis? - idis o ottis
Vad var det senaste du installerade på din dator? - på min dator kommer jag inte ihåg, men utorrent på mammas och peters
Vem är den perversaste person du känner? - ottilia! haha nerå vet inte
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - hmmm vet inte riktigt
Favoritdryck? - cola, julmust
Favoritdryck innehållandes alkohol? - bacardi razz höhö
Senaste CD-skivan du köpte? - eeehm ja, de kan jag inte skriva, julklapp :)
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - nä
Vad ska du göra i sommar? - inte planerat nått än 
Hur många har du strulat med på en kväll? - jaaadu
Har du rökt på/knarkat? - ne
Hur ofta festar du? - haha, väldigt sällan
Favoritskådespelare? - har en massaaa
Favoritkomiker? - björn <3
Klänning eller kjol? - svårt val
Har du varit med på TV? - ne tror jag inte
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - jag vet inte
Snyggaste kändisen? - ben affleck, robert pattinson, brad pitt i sina unga år osvosv
Vart vill du resa innan du dör? - thailand igen, usa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: