Min julafton

Började dagen hemma hos pappa. Gick upp vid 9 och duscha och fixade mig osv. Vid 10 kom Emma och mattias hem till oss och åt julfrukost. Sen när vi hade ätit öppnade vi julklappar, av pappa och Susanne fick jag ett duntäcke, ett bäddset eller va man säger, ett par jeans från Gina och första säsongen av vampire diaries. Av Britt-Marie fick jag 200 på Annas topp till tå och av Emma och mattias fick jag ett jättefint örhänge.
Sen vid 13 åkte vi hem till farmor och farfar och åt lunch, öppnade julklappar och tittade på Kalle anka. Av farmor och farfar fick jag en tv (!!!), 500 kr på Ikea fast det ska jag byta mot pengar med mamma, två jättesöta ljuslyktor och godis.
Efter Kalle åkte vi hem till mamma och lämna lite grejer, sen åkte vi direkt till mormor och morfar. Där åt vi ännu mer haha, tittade på tomten, eller det va typ bara jag som gjorde det.. Också öppnade ännu mer julklappar hoho :) av m och m fick jag kläder, tuggummi, pennor, bestick o sånt. Va nå mer trorja men har glömt.. Iaf, av Tesa, Thomas och kusinerna fick jag ett halsband godis och typ tvålgrejs. Va där till typ 20 sen åkte vi hem till mamma.
När vi kom hit öppnade vi ännu mer julklappar (haha gud va bortskämd jag känner mig..). Av mamma och Peter fick jag en till tv! Så nu har jag både hos mamma och pappa :) också fick jag en takida biljett, ett nattlinne och en bok. Av jacob fick jag 200 på lj's skönhetsvård och av Jonathan fick jag en phineas och ferb handduk! :) haha äger.
Avslutade kvällen med att gå ut och pussa lite på Patrik, perfekt avslut på en jättebra julafton! Så otroligt tacksam för alla julklappar, jag har ju världens bästa släkt ja :)

Knäppte typ inga kort, men ni får en gullig bild på mig och Jacob!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: