Igår

Hejhopp. Vakna för en timme sen och jag kan inte somna om heller för jag är för pigg, såå tänkte skriva lite om igår för jag kom på att jag inte har gjort det haha.. Men ja, började dagen med att ligga på soffan med en grinandes mamma haha.. Ne inte riktigt, men typ. Men sen gick jag och duscha och fixa mig lite snabbt så åkte vi på Jacobs innebandy match, va jättekul för det andra lagets föräldrar va helt dum i huvudet :) haha efter matchen åkte vi hem, jag platta håret osv sen åkte vi till Napoleon med Anna Anders och Filip. Trevlanstrevlans haha. Sen när vi hade ätit klart åkte vi hem och efter en liten stund gick jag till Patrik. Vi tittade på film och myste bara hihih. Va med han till strax innan 23 då skulle han göra nånting så då gick jag hem och satt mig vid datorn litegranna sen la jag mig vid typ 00. Hehe eeh intressant jaaa :) ne men det var en trevlig kväll hoho puss hej nu ska jag försöka sova igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: