I brist på saker att blogga om..

Kommer förmodligen inte göra alla, määnmään
Dag 1 - Presentation om dig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina syskon. 
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Min kärlek.
Dag 6 – Min dag i detalj.
Dag 7 – Mina bästa vänner. 
Dag 8 – Mina passioner. 
Dag 9 – En perfekt helg för mig. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mitt arbete.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Fula ovanor.
Dag 17 – Min favoritresa.
Dag 18 – Min bästa födelsedag.
Dag 19 – Något jag saknar.
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 21 – Min önskelista. 
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Min skoltid. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Mina favoritskor. 
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..
dag 31 - Mina favorit djur
dag 32 - Mina favorit låtar
dag 33 - Min familj
dag 34 - Mina Intressen
dag 35 - Mina favorit plagg
dag 36 - Godis jag tycker mest om 
dag 37 - Min uppväxt
dag 38 - Parfymer jag använder
dag 39 - Min favorit film
dag 40 - Min idol
dag 41 - Min största önskan
dag 42 - När jag blir stor vill jag bli..
dag 43 - Mina vänner
dag 44 - Min klass
dag 45 - Jag förra året
dag 46 - Jag skulle vela träffa ..
dag 47 - Min släkt
dag 48 - Något jag inte skulle klara mig utan
dag 49 - Det bästa som någonsin har hänt mig
dag 50 - Det roligaste jag gjort i hela mitt liv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: