Dag 11, 12 och 13

Dag 11 – Mitt arbete.
Jag har ju inget arbete, går i skolan i björksätra, måndag - fredag. Skolan är väll helt ok, man är jättetrött på den när man är där men saknar den på lov osv. Fast egentligen så är det väll alla kompisar o så man saknar och inte lektionerna. Jaja. Trivs i klassen, inte den bästa men den duger.. Vissa vill man ju bara spy på men det finns ju några gulliga också haha. Favoritämnet var syslöjd men nu i 9an fick jag en störd lärare så nu suger det. Det jag har lättast för är matte, eller det beror på vad vi håller på men för det mesta går det bra. So tycker jag också om dock går det inte så superbra i det ämnet, hehe. Hatar idrott ;)
två klasskamrater när vi gjorde ett kondomtest förr
några töntiga klasskamrater
människan som gör det värt att gå till skolan <3

Dag 12 – I min handväska.
Använder inte väska så ofta, bara lite då och då till skolan. Använder mest fickorna hehe. Men ja..
I min väska så finns en kalender, en fickspegel haha, ett hårspänne, smycken och två pennor.
Också allt som finns i mina fickor haha..

Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Går inte att rotera bildjäveln....... Haha, men plattat utsläppt och allt hår på en sida.. :)

Postat av: ida

söt du är :D <3

2011-12-18 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: