dageeeeeeeeeens

DAGENS..
DAGENS VILL HA: kläder, eller skorna från H&M heheh 
DAGENS KLÄDSEL: jeans, grå o svart randigt linne o rosa kofta :) fast nu har jag pyajams byxor ist för jeans hehe ;)
DAGENS FRISYR: nersläppt, fast nu har jag en fläta på sidan heh
DAGENS LÅT: vet inte, men kan väll ta den jag lyssnar på nu ;) Leave out all the rest - Linkin Park
DAGENS PLANER: har väll inte haft nå planer idag riktigt..
DAGENS SAKNAD: jag vet inte ;d
DAGENS DUMMASTE: min nageeeeeeeeeeel :(
DAGENS MISSLYCKANDE: kanske samma, haha
DAGENS DROG: jag vet inte, datorn kanske ;)
DAGENS KÖP: inget ;d
DAGENS GODIS: olika
DAGENS HUMÖR: helt okej, lite trött ;d
DAGENS CITAT: vet inte?
DAGENS ROLIGASTE: habbo (aa'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: