rubrik

Hejhej bloggen! :) Har inte bloggat på länge.. Men så kan de gå ;) Jag ska bli bättre på o blogga. Nu sitter jag vid min nya dator som jag fick i julklapp av farmor o farfar och lyssnar på twilight skivan ♥ Idag har jag varit med hanna, hon sov här i natt :) Vi har typ mest legat och pratat haha :) Igår va vi i valbo, jag köpte benvärmare och en tjocktröjja från gina tricot och mjukis byxor från BIKBOK :) Imorgon blir det filmkväll hemma hos mig, bra det för jag vill ju inte vara hemma själv hela kvällen, pappa ska nämligen på fotbolls cup så då ska resten av familjen titta på :)

Bilder från igår och idag :D

Hanna hade damp på bussen in till valbo xd


Haha :P


Min e den rosa o hannas den röda, min ser mycket godare ut men hannas var godast :p


Haha, roompah





Haha, crasy ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: