HISS/DISS

Har typ inget att göra så då tänkte jag kö en hiss/diss ;)



                              


SVART NAGELLACK.
 Jag tycker att svart nagellack är hur snyggt som helst och ni som tycker att man är emo om man har svart nagellack kan slänga er i väggen ;)



SOMMAR.
Sommaren är verkligen den bästa årstiden. Solen är framme, det är varmt, sommarlov, vad mer behöver jag säga? ;) Sommaren är bäst helt enkelt ♥




HANNA.
Hanna min kära vän, haha. Hanna är bra på alla sätt och vis. Hon är ganska dampig, fast de är bara bra ;) Jag har känt henne i över ett år men vi blev liksom riktiga kompisar eller vad man ska säga i somras. Hanna, du är guldvärd ♥




                 

VINTERN.
Usch vad jag hatar vintern. Jag hatar kyla, och denna vinter har det legat mellan -20 och -30. Också är det så mörkt! Jag hatar vintern helt enkelt.





FJORTISAR.
Alltså, varför vill man se ut sådär? Fjortisar är bara irriterande och fula. Och whyyyyyyyy tofsar på benen? Såååå fult. Så, nu har jag sagt mitt om fjortisar.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: