144

Hejsanhoppsan. Nu undrar ni säkert varför de står 144 i rubriken. Kanske jag känner någon som fyller 144 år? Kanske jag har 144 enkronor hemma? Den som gissar rätt är bäst. Hehe :) Man får ju gissa på annat också, alltså, man behöver inte gissa på dom där två alternativen ;)

Nu är jag i Årsunda, hos mormor och morfar :) Mamma, Peter och Jacob är och tittar på skidtävling men jag vela inte följa med så då släppte dom av mig här. Igår titta va jag med Hanna, trevligt trevligt. På dan va vi i Gävle och shoppa. Jag köpte en T-shirt och en kofta från BIKBOK, 2 för 99. Också en väska från H&M, 149, och ett penntroll på Åhlens, 25 :D Juste, också en skjorta från Gina Tricot, 199. Vi åt lunch där, åt värsta goa salladen hehe. När vi åkte hem så åkte vi till hemmakväll och köpte godis. Sen köpte vi pizza haha. :) Så på kvällen åt vi pizza och titta på film, vi titta på Ondskan. Den va bra ;)

Imon är det längdskidor på gympan. Inte kul, inte kul.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: