TIDSFÖRDRIV

 

1. Fullständigt namn? - josefine amanda öberg
2. Exakt ålder? -  14 år, 3 månader, 1 vecka och 2 dagar! :)
3. Vart bor du? - 
stensätra o västanbyn
4. Bor tillsammans med? - i stensätra med mamma, peter, jacob och jonathan, i västanbyn med pappa, susanne, jacob, emma, ture och noak.
5. Husdjur? - det har jag ja
6. Färg på ditt hus? - rött i stensätra och typ brun/svart i västanbyn
7. När är du född? -
960825
8. Klass? - 8A
9. Vilket år tar du studenten? - haha jag vet inte, orkar inte räkna

10. Något jobb? - skolan
11. När ska du sova ikväll? - när jag går o lägger mig :)
13. Duschat idag? - nope
14. Kramat någon idag? - tror inte de :o haha
15. Pussat någon idag? - nope
16. Vad har du ätit? -
 hömm, två mackor, ett ägg och youghurt. också lite godis, haha
 
17. Dagens klädsel? - svarta leggings, vitt/svart randigt linne och en grå kofta :)
19. Dagens sötnos? -  han
20. Dagens roligaste? - typ inget, hahah

21. Har du många vänner? - njae, kanske inte
22. Hur många har du kysst? - inte många, heh
23. Vem kramade du senast? - hanna kanske ;)

24. Hur många vill du ha sex med? - jätte många! :D hahah fast ne
25. Hur många har varit otrogna med dig? -
haha, en, albin i förskolan :(
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma kanske?
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - kristian åström, "Tja :) vad gör du då ?"

FAVORIT:
31. Film? - twilight kanskee :)

32. Låt? - just nu, petter, veronica maggio - längesen
33. Mat? -
kycklingsalsa :)
34. Dryck? - cola, eller julmust :)
37. Stad? - av dom jag varit i, stockholm, av dom jag inte har varit i, new york
38. Land? - har inte varit i så många så vet faktiskt inte. men av dom jag varit i så är det spanien :)
39. Ämne i skolan? - slöjd, SO
40. År? - 07/08, 10





SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - "han"
42. Personen du kysste? - viktor
43. Gången du spydde? -
typ, i augusti eller september tror jag
44. Gången du grät? - grät nästan när jag fick stick i fingre :( haha

45. Pizzan du åt?  kommer faktiskt inte ihåg :o
46. Gången du var i göteborg? - sommaren 09 tror jag
47. Gången du var i stockholm? -
 i sommras, eller har jag varit där nångång efter? hah tror inte de men aja
48. Gången du var full?
jag är en good girl så har faktiskt inte varit full, haha
49. Gången du var hög? - 
50. Personen som såg dig gråta? - mamma, när jag tog stick i fingret ;)






ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? -
katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa?  - hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? -
hmm, vet inte, tvspel tror jag :)
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - lunar så klart ;)
58. Ragga eller bli uppraggad? - haha, bli uppraggad;)
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel trorja
60. Svart hår eller blont? - svart :)
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna ;)
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? -
cola

66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? -
randigt på kläder, annars prickigt ;)
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? -
leva








ANTAL:

70. Personer du älskar? - har inte räknat dom ;d
71. Personer du hatar? - ingen, eller 1 kanske.. haha
72. Personer som sagt jag älskar dig? -
hahah har ingen koll på de tyvärr ;)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
 1
74. Glassar du ätit på en dag? - haha vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -
hömm, ingen? eller vet inte hahaha
76. Gånger du haft minnesluckor? - inga
77. Piercingar har du? -
3 i örona? :D

78. Personer du saknar just nu? -
1

79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 kanske, vet inte








VEM:

80. Vill du kyssa nu? - dig :)
81. Ska du träffa imorgon? - alla i skolan :)
82. Sjöng du senast för? - mig själv ;)
83. Hade du senast en msnkonversation med? -
hahah vet inte :o
84. Spelade du tv-spel med senast? - hanna och viktor :)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - hahah vet inte
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - säger jag inte här ;)
87. Förtjänar att dö? - ingen?
89. Vill du sova brevid inatt? - haha vill sova själv inatt ;)







VAD:

90. Gör dig glad? - mina vänner mm.
91. Gör dig ledsen? - åhh, orkar inte tänka på sånt :D

92. Vad vill du helst göra nu? - sova skulle va härligt
93. Önskar du att du slapp göra? - va vaken ;) nerå, men vet inte, gå till skolan imon :d
94. Vill du ha nu? - en bil som kan skjutsa mig till valbo :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar, iPhone 4
96. Längtar du till? - julafton
97. Tycker du om dina betyg? - dom duger väll, hoppas jag, hahha

98. Ångrar du i ditt liv? - hömm...
99. Är det bästa som har hänt dig? - allt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: