ITS MY BIRTHDAY!!!

¡Hola Bloggen! Är redan bäst på spanska, efter bara 2 lektioner ;) Okej, inte egentligen, men jag kan hälska o fråga hur de är, svara hur jag mår och säga hejdå :) I'm king ! Idag är det min födelsedag!!! :D:D:D Samtidigt som krillebooi, as coolt :D Iaf,först fick jag ett blombud av mamma, va blommor och en bok som hette typ, till min dotter som de stog massa fina dikter i :) så fick jag ett halsband av jacob, jätte gulligt o enkelt så man kan ha de typ, hela tiden, tack ♥ Fick typ, en rosa adidas tröjja (yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees) två likadana tröjjor -.- ska byta en imon, ett par träningsbyxor, trekvarts liksom, tre par trosor och ett present kort på 400 kr på kicks av pappa o susanne o emma o ture ;p av henke o cissi fick jag typ, nånting beuty shop tror jag, de va en sån här ´som man skrubbar sig med i dushen, kommer inte ihåg va de heter, en body lotion, en shower gel o nånting mer, luktar jordgubb :) så fick jag pengar av farmor, farfar o faster :) Tack alla för alla fina presenter :)



usch, nu har webben fått damp så de är jätte dålig kvalité ;( iaf, dresscode; grå kortärmad kofta från bikbok, t-shirt med tryck frånvero moda, jeans från JC :) hoppas ni ser nått ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: